23 Ağustos 2015 Pazar

KENDİMİ Mİ TANITSAM ?

  MERHABA BEN ESMANUR.
 17 YAŞINDAYIM. BU BLOĞU JAPONYA KÜLTÜRÜNE VE DİLİNE OLAN İLGİMDEN ÖTÜRÜ BİLDİKLERİMİ, TECRÜBELERİMİ PAYLAŞMAK İÇİN AÇTIM. ŞİMDİLİK ÜNİVERSİTE SINAVLARINA HAZIRLANIYORUM VE BUNA EK OLARAK JAPONYADA ÜNİVERSİTE OKUMA HAYALİME GİDEN YOLDA BİRER ADIM OLAN MEXT VE JLPT SINAVLARINA DA HAZIRLANIYORUM.
 BU YAZIYI OKUYORSANIZ MUHTEMELEN ORTAK İLGİ ALANIMIZ BELLİDİR AMA BEN YİNE DE BİLMEYENLER İÇİN BİRER CÜMLEYLE BAHSEDEYİM. MEXT JAPONYA HÜKÜMETİ TARAFINDAN ÇEŞİTLİ KATEGORİLERDE VERİLEN BİR BURS. JLPT İSE JAPONCA YETERLİLİK SINAVI VE BEŞ SEVİYEDEN OLUŞUYOR. BU İKİ SINAV HAKKINDA TECRÜBELERİMİ İLERLEYEN VAKİTLERDE KALEME ALACAĞIM. ANCAK BLOĞUMLA KARŞILAŞTIĞINIZDA HERHANGİ BİR GÖNDERİ BULAMAZSANIZ SİZLERİ MAİLİME BEKLİYORUM :  esma-ee@hotmail.com . 
                                   JAPAN ile ilgili görsel sonucu

5 yorum:

  1. Bende MEXT e girmek istiyorum Şuan Lise 3teyim (Aslında Lise 4 olması gerekirdi ama 1.sınıfa 1 yıl geç başladım yani 98liyim)Lisans mı yüksek lisans mı bilemiyorum... Antalyada yaşadığım için Japoncayı kendi kendime öğreniyorum şuan. büyük ihtimalle yüksek lisans için başvurmayı düşünüyorum. Blogunuzu devam ettirebilirseniz güzel olur en kısa sürede daha popüler olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, vakit buldukça yazmaya çalışıyorum

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blog adresimi yanlış yazdım sildim doğrusu styaziyor.blogspot.com Instagramda japonyada_bir_turk_anne nin fotolarına sürekli yorum atan bka_98 im :)

      Sil
    2. Duygu ablayı bende yakından takip ediyorum. :)

      Sil